Tuesday, January 19, 2010

Hinder i vardagen...

  • Som hindret till att aldrig blogga så fort jag inte ha någon bra bild att koppla mitt inlägg till
Jag trotsar denna princip nu, denna blogg blir ännu tråkigare annars
  • Som hindret till att vara produktiv och skriva viktiga rapporter - det finns ju så mycket annat kul!
Spela Wii, titta fotboll, läsa om fotboll, tänka på andra viktiga saker så som flickvänsaktiviter.
  • Som hindret till att komma med en bra jobbansökan på grund av rädslan för att misslyckas
Denna punkt är aningen överdriven - jag är inte rädd! Men efter ett tag har man liksom inte den där motivationen kvar. MEN jag måste sätta igång hårdare med att söka jobb.

Jaja, nu när jag fått det avlastat mitt hjärta (urlöjligt ju) så kan vi ju konstatera mer saker som sker just nu. Jag är INTE längre en praktiserande student från Högskolan i Halmstad. Jag är numera en student från Halmstad med en mer tveksam framtid och i fulla tag med att skriva projektrapport från praktiktiden. På fredag skall jag alltså vara nere i Halmstad och redovisa det senaste halvåret för mina klasskamrater - både spännande och inte. Nu ska jag sova och drömma om hur jag skriver 15 sidor på 1 timma under morgondagen, det kanske uppfylls.

1 comment: