Friday, April 24, 2009

Tack Göteborg för denna gång!


Då beger jag mig hem efter två underbara dagar i Göteborg. Vi kan väl summera resan med ett väldigt vackert väder, väldigt trevligt sällskap och en väldigt trevlig fotbollsmatch. Matchen igår ska jag inte skriva så mycket om, men AIK vann ju som bör påpekas med 1-0 och leder därmed allsvenskan, trevligt! Ska också tilläggas att jag nog inte är så van vid att stå och skrika på en fotbollsarena längre då halsen kändes som ett rivjärn efteråt, men det var ändå BARA gött!
Jättekul att efter matchen få träffa Aniara och Emelie igen, ni är två absoluta favoriter, tack för att jag fick sova hos er!
Idag har jag gått omkring på stan här i Göteborg tillsammans med en gammal skolkamrat och tittat runt i butiker... varken hon eller jag hitta något, men spelar ingen roll! Sedan har eftermiddagen spenderats på hennes takterass med andra gamla skolkamrater i strålande solsken och utsikt över hela Göteborg, helmysigt! De andra drack vin men jag drack, hör å häpna, vatten! Men lika bra mår jag för det och nu sitter jag på tåget hem till fina Ängelholm!!!

No comments: