Wednesday, April 22, 2009

Fotboll ÄR kul!


Har fått höra idag att fotboll inte är särskilt intressant att läsa om... Men, men, men, ibland finns det ju personer som mig själv vars liv i princip går ut på att kolla på folk som sparkar på en boll... Och idag, är en dag som alla andra, då mitt liv kretsar runt detsamma... Sitter nu på tåget hem från Halmstad och slötittar lite på Betis-Valencia, en match jag helt ärligt inte kunde bry mig mindre om, men gött att vila ögonen på! Är för övrigt sjukt sleten av precis samma anledning, fotboll, har tillbringat eftermiddan även jag och spelat denna underbara sport på Bolmens "gröna" gräs... Nu känns det som jag knappt kan gå på mina små fötter, har sprungit till mig ett par härliga blåsor! Nåja, snart är man hemma på soffan å avnjuter en snabb middag å ytterligare lite fotboll, Chelsea-Everton, gött!!!

No comments: