Tuesday, April 21, 2009

En liten tripp på sentimentala tåget...

Spenderat senaste timman med att kolla lite roliga bilder och filmer från i somras - längtar till sommarn! Hittade bland annat denna fina bild på mig lite surfandes på gräset...

Visst har man klass - lite lätt blåmålad på kroppen också - nice!

Tyckte även den här filmen från samma dag var - - - ehhhh, förgyllande...


Annars har dagen spenderats i plugget - å det gick ju bra får jag säga! Nu fortsätter vi på samma spår. Sedan har dagen spenderats med att dels räfsa ihop en jävla massa mossa på tomten (jaaa, jag har inte mkt att göra på min fritid), sen blev det våfflor till lunch, sen efter det skulle jag beskära äppelträden (vi fortsätter med samma nördiga trädgårdspyssel) men det gick väl så där... får fortsätta imorn! Efter att jag gav upp drog jag ihop en redigt smaskig middag med en schyst marinerad kyckling som foliegrillades tillsammans med halumi... mmmm... till det stekt potatis, bea-sås, körsbärstomater & sockerärtor... och det är väl ungefär där jag är nu, proppmätt och belåten!

Allmänt seg idag efter en lång och aktiv dag så blir sängen tidigt.... gubbigt men okej ibland!

No comments: