Monday, April 13, 2009

AAAAAHHHHHH

eufori´, förhöjd grundstämning, upprymdhet, känsla av allmänt välbefinnande, avspändhet och sorglöshet; en normal eller patologisk reaktion. (NE)

Härlig känsla av upprymdhet är precis vad jag känner - och nej det beror inte på att jag fått leka "jullekar" som "dopp i grytan" - jag har blivit som ett barn på nytt en kväll som denna (alltså så långt från "dopp i grytan" som det går att komma)! Ett som redan nämnt härligt påsklov avrundades med en ännu härligare AIK seger, wunderbar! Minns jag inte resultaten från alla andra matcher helt fel skulle det innebära en trevlig andraplacering för mitt kära Gnaget strax efter det bröliga skånska gänget HIF.... fint!

Nu har jag blivit alldeles svettig efter min tempofyllda cykling hem från stan... Gnagets fina seger fick mig inte riktigt att känna hur trött jag var. Men nu när jag väl landat kommer verkligheten ikapp och en öl är på sin plats för att fira ytterligare, skål!

EDIT: Glömde ju fan bort det där andra Skånelaget Mifif som tydligen roffade åt sig andraplatsen, så en tredjeplats för Gnaget, inte fy skam det heller! ;-)

No comments: