Tuesday, April 14, 2009

Sjukt, fantastiskt och vackert!

Dagens JA! Chelseas 1-2 mål

Dagens JA2! Alex 2-2 frispark - njuter av en mittback som KAN slå frisparkar (för han har gjort det förr)

Dagens NEJ! Egentligen alla Liverpools mål... men framför allt när jag brände vid äppelpajen i ugnen då jag helt förivrade mig i all fotbollshysteri!

Dagens AJ! Min intensiva löpartur i halvtid i matchen, avverkade 2 1/2 km på 10 minuter (bara tiden är smärtsamt dålig)... gjorde hur som helst sjukt ont i benhinnorna... nya löparskor eller vad fan som helst mot min smärta krävs!

Dagens JA---AJ! Lampards underbara 4-4 mål som fick mig att skrika så högt så jag fick ont i halsen... hmmm

Dagens AHHH! Äntligen är match helvetet över, man mår ju nästan dåligt psykiskt av att se såna här matcher... tur att det bara var mitt "andra" favoritlag... hade inte orkat se mitt kära AIK spela en sån här match!

1 comment:

pg said...

haha asså, aik OCH chelsea. du har så rätt, jag hatar dej nog lite mer ;) haha