Sunday, April 5, 2009

Seg söndag

Då tillbringar jag mina sista kvällstimmar på Stockholmsk mark för denna gång... och med facit i hand, en riktigt lyckad resa! Gnaget vann idag på ett växelvis soligt Råsunda och då kunde jag ju inte annat än njuta. Att det var Halmstad som stod för motståndet inte sämre, att AIK presterade riktigt bra fotboll ännu bättre! Det var ju inte vilken match som helst heller... nej, besöket till Råsunda var min present till min käre far. Bengt Åke Sparf - numera (okej, egentligen först om några timmar) 70 stolta år! Så det var ju egentligen bara vinst som räknades när jag tillsammans med pappa samt mina två systersöner besökte Råsunda! I ärlighetens namn mådde jag mest dåligt under matchen, riktigt nervös, som en liten pojke på sin första skoldag (smålarvigt)...

Imorgon bär det av till Halmstad, sen hem till stugan å varva ner inför en påskvecka som förhoppningsvis har mycket att erbjuda. Tänkte försöka hinna spela lite golf... sen så kommer ju storebror med tillsammans med sitt bihang Veronica, göttans! Blir några "svala" ute på verandan å grilla i kvällssolen!

Nä, nu är jag trött... över och ut!

1 comment:

pg said...

så du var där asså.. baah