Wednesday, April 1, 2009

Livet är gött - men...


jag är så jävla sleten! En dag på golfbanan, glida runt i tischa, jag klagar inte... Lite fotboll på det, shortsen glider på, jag klagar inte... Men som alltid så kommer verkligheten ikapp! Något svullet smalben senare - och jag klagar gärna! Psykfall som ibland jagar runt efter en boll, alltid lika trevligt när man råkar ut för dom...... Skönt att man slapp se Sverige idag i alla fall, verkar vart en fattig match... Jaja, jag tar i alla fall med mig det härliga vädret från dagen - spana golfproffsen på bilden! Håller tummarna för en lika härlig dag imorn, då bär det av till Sthlm!
EDIT: Å nu, som grädde på moset, märkte jag att jag fått en fet blåsa under foten efter allt springande... den gör jävligt ont (verkligheten kom ikapp ja)

No comments: