Monday, May 4, 2009

Trevlig men nervös dag!


Nu är helvetet över... eller helvetet är fel valt ord, men en arbetsintervju är alltid rätt jobbig! Sen kan man ju inte precis kalla det helvete när det är som informatör hos Svenska Kyrkan jobbet är... Satt i en timma och blev utfrågad av två herrar (den ena pastor) samt en kvinna... så jag kände mig minst sagt rätt så utsatt när de tre malde på. Men jag hoppas det gick bra, vill verkligen ha detta jobb! Fast hur stor är å andra sidan sannolikheten, noll erfarenhet och det första jobbet jag över huvud taget söker... Inte för att det sistnämnda skulle spela någon roll, men skulle vara lite för bra för att vara sant! Nej, nog om det, men hoppas alla ni som läser håller tummarna för mig! Nu ska jag hämta ut det som döljer sig bakom avin på bilden... Nämligen ett par sprillans löparskor from the f***ing UK! Gött!

2 comments:

Anonymous said...

du får skynda att springa upp till Ica källan innan skorna försvinner.
/Dennis

Sparv said...

haha, va? Varför skulle dom försvinna... jag har dom redan i mina trygga ägo, så det är cool!