Wednesday, May 6, 2009

Okej, vi kör lite "dagens"

Dagens hahaha - jag fjällar, ja det, är sant... det är inte något jättetydligt fjällande, men visst fan resulterade mitt lite lätt rött svedda bröst i fjällande här och där på små delar av mitt bröst! I början på maj, finfint och illailla!


Dagens mjo, jaha, skönt - inlämningen av projektarbetet, det är nu så gott som färdigt, men av någon anledning känner jag mig förvirrad... vet inte om jag är nöjd, mest lättad, tror det råder rätt stor förvirring för mig just nu - tankarna på annat håll?


Dagens stora förhoppning - ja, det är självklart, The Big Blues kör en kassaskåpsseger mot Barca, då somnar jag gott!!


Dagens riktigt gött - körde en 10 minuter på löpbandet idag, kändes inte alls i benhinnorna! (kanske är löpbandet som är min melodi för tillfället, det hoppas jag inte!) Efter det en riktig genomkörare på innebandyn - kändes som jag sprang som jude (ursäkta utvalet)... men riktigt skönt å köra slut på kroppen på det sättet utan några smärtor! Nu är jag matt och nöjd!



Ja, det var det hela, nu när jag ser på det så här är det ju ändå en riktigt bra dag... tror jag ska fira med en öl! (då mina två andra gruppkamrater trots allt firade med bubbel någonstans)
Over and out - Slarvhatten!

No comments: