Monday, May 18, 2009

Seeeg!


Egentligen så är det olagligt att må så här dåligt, kallsvettas som en gris... Tänkte bara underrätta alla om det, usch för att sitta på den här jävla bussen så jävla bakis! Vi comebackar i övrigt måndagsrimmet idag... Det summerar rätt bra hur jag mår just nu och jag välkomnar min vän Mikael tillbaka till Halmstad efter hans holländska äventyr: "Jag välkomnar tillbaka dig till Halmstadsstimmet och välkomnar också måndagsrimmet! Det var ju rätt så länge sen, men nu är det tillbaka liksom du min vän. Själv sitter jag på en buss från det norska landet, kallsvetten rinner längs med svettbandet! Mår så jävla dåligt ska du veta, lite som häxan i Hans&Greta. Hon har det inte lätt - tunn och smal, livet är hårt som kanibal! Finns inte mer att säga vi det här laget - förutom vi syns snart å heja Gnaget!"

No comments: