Tuesday, May 5, 2009

Är så jäeeevla trött!


Sitter på tåget till Halmstad och håller på att dö av trötthet, fattar inte varför! Sovit åtta timmar inatt - inga fel där! Är en duktig pojke och ute å rör på mig mycket - inga fel där! Möjligen skulle det vara det här trista vädret, för första gången på riktigt länge så är solens frånvaro riktigt tydlig - stort fel där!

Att bero på att röra på sig... var ute och testa mina nya springskor igår, dom var väldigt sköna, men det gör fortfarande väldigt ont i mina benhinnor när jag springer... det är jävligt jobbigt! Vet inte riktigt hur jag ska bete mig för att det ska sluta... får nog hitta något nytt mjukare spår att springa i eller något.

Sen har jag fortfarande rätt svårt att sluta tänka på arbetsintervjun igår, det etsar sig liksom fast. Varför sa jag så? och Varför sa jag inte så? Det kanske låter konstigt i mångas öron att jag så jättegärna vill ha det här jobbet (Svenska Kyrkan är väl inte något som många i min bekantskapskrets hurrar jättehögt över), men det verkar vara ett jobb som verkligen passar mig utmärkt, vill ha! Vill ha! Vill ha!

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas du får jobbet är det ett deltid eller heltid?
är det på en kyrka i ängelholm eller? föressten finns det någon där???? Jag och din bror kommer ner o hälsar på dig vid kristi flygare men då kanske du e upptagen med att informera om denna högtid eller? Dennis

Sparv said...

jepp kyrkan i Ängelholm, den finns där, stora torg du vet... stor vit sak ;) och ja, det är heltid!

Hehe, nä, tror inte ens jag skulle ha tillträtt då om jag nu får jobbet! Så kristi flygare är jag nog ledig... när det nu är - kanske är ngt man borde veta som informatör för svenska kyrkan... hmmm