Tuesday, December 15, 2009

Det här med träning...

Träning är en väldigt svår sak... MEN jag tror att jag börjat få lite kläm på det! Varit nere och i gymmet två dagar i rad nu. Vilket kan låta som blaha-blaha, men för mig har alltid problemet varit att ta tag i just den saken två dagar i sträck. Så rimligen borde det lossna nu...
Var nere och sprang en halvtimma igår och körde lite kort med vikter. Idag blev det först löpband men sen kom en polare in på gymmet så då körde vi ben tills jag tog helt slut. Inte optimalt med 20 minuter löpning i högt tempo och massa träna ben på det, "spaghetti" är ett ord som ligger nära till hands! Ska försöka masa mig ner imorgon också, sen blir det nog badminton på torsdag. Allt är bara finemang!
JO JUST DET: BARA 4 DAGAR KVAR TILLS MIN ÄLSKADE MICKAN KOMMER HEM!

1 comment:

Mikaela said...

Idag är det 3 dagar:) Men de här dagarna går väldigt långsamt. <3