Tuesday, March 23, 2010

En dag gången

Jaha, så var ännu en dag gången... tidigare idag var jag ju nere på Skytteholms konstgräs i Solna för att se AIK träna. Riktigt kul faktiskt och första gången på ett par år jag är nere och kollar på träning (det kanske låter dumt men som ung hände det rätt ofta att jag gick på AIKs träningar). I vilket fall som helst så är det en riktigt härlig trupp med riktigt härliga karaktärer. Exempelvis medie-stjärnan Bojan. Jag skrattade en hel del (för mig själv) idag när han springer på djupet men passen till han blir för djup och killen börjar svära å det grövsta på serbiska... tur att jag inte förstår något!!
Annars har det inte hänt direkt mycket idag. Spelade badminton på eftermiddagen i drygt två timmar. Efter det åkte jag och Mickan och hämta allt det sista från hennes lägenhet - vi är numera alltså officiellt sambos! Vi har till och med hyrt ut hennes lägenhet under "samboprövning". Även om vi i princip har bott tillsammans sen i julas så känns allt så jävla bra!
Imorgon ska jag faktiskt ner till Skytteholm igen - 2 ggr! Först tänkte jag titta på ytterligare en träning på morgonen. Sedan på kvällen är det dags för mig själv att träna med Råsunda FC.

No comments: