Monday, September 21, 2009

Passerkort från helvetet!



Alltså, vilken måndag!

Jag får skjuts upp till tåget idag för att pappa ska in på ICA... inser när jag väl kommit in till tågstationen att jag glömt mitt passerkort. Springer ner till ICA, snor nyckeln till bilen av pappa och åker hem illa kvickt. Kommer tillbaka till centrum några minuter senare och ser att det finns en möjlighet att jag hinner med tåget. Springer snabbt och kastar nyckeln till pappa på ICA - in till tågstationen - MEN missar tåget! Sätter mig missnöjd och väntar på nästa tåg... men inser helt plötsligt att jag saknar något - passerkortet! I all min hets att hinna med tåget så har jag glömt det i bilen. Får ringa pappa och be han köra upp till centrum IGEN för att ge mig kortet, suck suck suck!

Jag är ju lite förvirrad!

1 comment:

Mickan said...

Stackare Honey :(