Tuesday, September 22, 2009

David svarar: Här kommer brevlådorna att finnas


Sitter och stör mig i största allmänhet på människor just nu! Att folk klagar så mycket över några brevlådor går lite över mitt förstånd... men jag är väl antagligen totalt sympatifri!

Det kommer inte precis vara jättelångt mellan brevlådorna framöver... jag börjar tro att det sitter slöa 80-talister som jag själv och gnäller över att de måste gå kanske 300 meter extra för att komma till en brevlåda. Antagligen rör det sig om handikappade eller äldre (och de känner vi ju sympati för) men det är ändå rätt så ledsamt - mest för att jag inte vill föreställa mig själv som en framtida pensionär som klagar över dessa saker.... den som lever får se!

1 comment:

Niklas said...

You said it! Och för mig som ibland åker runt och tömmer brevlådor kvällstid är det skönt att slippa åka till lådor som det knappt ligger några brev i. Sluta gnäll, panchisar!