Friday, September 25, 2009

Depp och Pepp

Vi klarar av deppet först, rannsakar oss själva lite, kraschar och laddar om!

Gnaget torska mot Helsingborg igår... och det är vad jag skulle vilja kalla - som mina skånska vänner hade uttryckt det - ett jävla mög! Det kändes inte så oväntat, låg lite i luften, det jag hoppas på är att det är tändvätska inför derbyt på måndag!

Så kör vi peppet... det som bär oss fram över tröskeln och hela vägen in i kacklet, keeps us going strong!

Det är löning... eller i mitt fall, studiebidrag! Sweeeet! Inte för att det betyder att jag kan bränna några pengar, men det innebär åtminstone inte samma ångest som annars.

Jag har fått tillbaka min lägenhet från och med idag! Sweeeet! Tror jag i alla fall... nu när man vant sig vid mammas mat och allt, hmmmm

Mindre än en vecka kvar till min honey kommer hem! Även om hon bara stannar en vecka så är det defintivt: sweeeet!

That's all for now - keep it slow and dandy! //Sparf

No comments: