Wednesday, September 30, 2009

I brist på bra läsande?

Läs i såna fall inte här! Läs här! http://www.blackbeat.se/2009/09/30/i’m-sorry/

Inte för att jag så ofta läser AIKs egen blogg på blackbeat, men jag har den under ständig bevakning om... jag säger om... det råkar sig så väl att Gnagets egen nr. 21 Mikael Thorstensson skriver ett par rader! Mer läsvärd bloggare vet jag inte! Men då är jag och andra sidan rätt inbiten AIK:are och rätt nördig på så vis...

"Thorsten" menar att han inte är någon jättetalang inom fotboll... eller som Thorsten själv uttrycker det "Hade jag haft hälften av den talang Viktor har hade jag varit dubbelt så bra…" (angående AIK:s stora talang Viktor Lundberg).

Jag säger angående mitt bloggande; Hade jag haft hälften av den talang som Thorsten har hade jag varit dubbelt så bra!

No comments: