Thursday, March 26, 2009

Och Vinnaren Är

...är ett himla bra album av Veronica Maggio, men det är också yours truly, nämligen jag! Blev jag som gick segrande ur dagens lilla golffejd på 9 hål och jag passar här på att skryta lite... en förvånansvärt bra runda för att vara första gången man rörde boll och klubba på väldigt länge. Inget snack om övningssving här, det är pang på! Utöver fyra par och ett par andra halvhyfsade hål avgick jag garanterar med segern i "längsta putt" också... ren tur egentligen så klart, men riktigt gött när dom sitter! Nog om skryteriet, men riktigt gött att ha golfpremiären avklarad redan i mars månad! Det har sina fördelar att bo söderöver...

Gårdagen blev riktigt festlig, totalloggade ut kan man nog säga! Väl på plats i Halmstad bjöds man på en shot tequila som verkligen blev pricken över i:et - in i dimman! Vaknade upp på en madrass på okänt golv... visade sig att jag fått sova hos en klasskamrat, SE DÄR! Snällheten hos folk kan man ju inte klaga på i alla fall! Blev i vilket fall en sväng på Kåren på kvällen som verkligen var folkfylld, riktigt nice onsdag! Man kanske ska börja utnyttja lill-lördan mer i framtiden........... bara kanske....... eller?

No comments: