Sunday, March 8, 2009

En förlorad broder...


Det är med sorg jag nu plitar ner dessa ord! Mannen på filmen är en man av höga ideal och en väldigt god vän, kort sagt en man som kommer saknas de månader han nu försvinner till det platta landet i söder! Landet som plundrar svensk fotboll på "talanger", landet där träskon är en symbol inte ett klädesplagg - precis lika mycket som tulipanen inte är en blomma och språket lätt att förstå! Nåja, jag kommer sakna dig mannen, ha en trevlig tid i Amsterdam så syns vi till sommaren på en uteservering ute i Tylösand!
I övrigt får jag passa på att tacka för en riktigt trevlig tillställning igår, en fest som i princip gjorde min bakfylla helt värt det! Även om det var riktigt kämpigt att hålla maginnehållet nere på tåget hem, fy fan!

Och tacka en person kan jag inte göra tillräckligt, främst för att jag fick någonstans att sova igår och främst för att nämnda person är överseende med ett onyktert... ja, vad jag nu är. Trött var jag igår och nöden hade ingen lag, full och odräglig somnade jag som en stock medans min vän låg vaken, känns inte helt schyst, förlåt förlåt förlåt!
Ska för övrigt se till att göra detta till en mer uppdaterad blogg, inte bara bloggande om fylleskandaler, jag lovar!

No comments: