Tuesday, June 23, 2009

Jävla psykfall


Alltså, jag visste inte riktigt hur jag skulle beskriva psykot från idag med enbart ord... så jag gör det också med en streckgubbe!

Idag när jag kom in på arbetsförmedlingen möts jag av ett högt skrik... nej, skriket kom inte från mig på grund av de skräckfyllda stegen in på AMS... Skriken kom från en jävla idiot som rusar ut ur ett sammanträdesrum skrikande och gråtandes. Han väljer sin svordomar väl, skriker något i stil med "ni är så jävla elaka" och tar upp en stol över huvudet - sular iväg den över rummet och gissa vem den landar på - jo mig! Mig! Mig! Jävla pucko! Fick mig en så kallad lårkaka och står mest kvar där förstummad och förvånad över vad fan som hänt, mycket konstigt! Jag kan i för sig inte veta vad han råkat ut för, men tveksamt att det rättfärdigar att sula en stol på mig, P-U-C-K-O!!!

No comments: