Wednesday, June 24, 2009

Har för mycket fritid...

Utöver att söka jobb, som praktiskt taget i sig är ett heltidsjobb, så spenderar jag dagarna att rens i syrenbuskagen utanför tomten... men som man kanske ser på bilden ger det ju i alla fall resultat, har ungefär halva busken kvar nu (som man kanske också ser på bilden). Det lustiga är att min kamp mot syrenbusken nästan känns som en befrielse - äntligen något att göra! Ett tecken på för mycket fritid?
Ett ytterligare tecken på för mycket fritid är att jag kvällstid sitter och leker i grafiska program så som Photoshop alldeles för mycket. Den nya bilden här uppe (rubrikbild?) är ett resultat av det... jag roas i alla fall alltid av att komma på/lära mig nya sätt att göra coola bilder och andra grafiska saker, finns det ett jobb för en sån människa? Men visst blev den fin??? :-)
Nu ska jag ut i solen och tampas lite ytterligare med syrenbusken, sen ska jag träffa en gammal klasskompis å hans flickvän, trevligt trevligt trevligt!

1 comment:

Louise said...

Eller kan det vara åldern som påverkar trädgårdpåtandet..
Nog för att det kunde bli lite intensivtmed projektgruppen men nu saknar jag er bannemig..