Sunday, January 11, 2009

Mmmmm


Kanske inte ser så mycket ut för världen, men ugnstekt fläskfile is the shit, något man kan unna sig en söndag! För övrigt kan jag förundras över hur jag själv fungerar - har tänkt att jag ska börja spara pengar nu, men i fredags gjorde jag motsatsen å brände drygt 1000 spänn ute med bowling, käk och öl... inte bra! Och igår satt jag hemma och kolla på film (för att kompensera mitt slöseri)... var i vilket fall som helst rätt inne i filmtittandet, men tittar av någon anledning upp från skärmen och slås av att jag inte alls vet var jag är... Efter några sekunders rädsla inser jag att jag sitter i mitt eget vardagsrum, är det så demens känns? Sjukt obehagligt!
edit: insåg fan en till förvirrad sak... var helt övertygad igår om att jag glömt sladden till min dator på tåget... sitter i evigheter och letar på internet efter att beställa en ny och hittar till slut rätt, ska gå ut i hallen och hämta min plånbok för att beställa skiten - och där ligger sladden! I have to get back in the game!

No comments: