Tuesday, January 13, 2009

Min vän Micke...


...är en väldigt trevlig prick! Det här är Mickes spis, lite ungefär som den brukar se ut, oftast smutsigare... han är nog en liten lortgris ;) Han lånade mina husnycklar idag... Han hade av någon anledning lämnat en halväten banan på mitt vardagsrumsbord å i hallen stod en halvdrucken kaffekopp - sen är jag lite allergisk mot när folk lämnar alla ljus tända när de går hemifrån - Micke din stygging! ;) ähhh, inte farligt, han är väl inte värre än mig :-P Det jag väl ville komma till var att jag bett honom gästblogga här på onsdagar, så vi får se imorn om han nappar... å förhoppningsvis vill han svara på min kritik å hacka på mig lite ;)

Hittade föresten några skoj bilder på mig å en klasskamrat från i fredags... det var livat :-P



No comments: