Wednesday, January 21, 2009

Hemma!


Hemma i Sthlm hos min fina vovve!
Fast nu är det ju onsdag - och då har jag några hälsningar från min vän Micke som i skolbestyr befinner sig ända nere i Frankrike (vilket ju kan vara skönt om man står ut med fransoser)... hur som haver, han hälsar hem med dessa korta rader:
"Nu är jag i Montpellier på en av mina roligaste resor på ett tag känns det som faktiskt just nu! Vädret är som lite vår i sverige och jag får lära mig nya saker varje dag med lite föreläsningar och dom har goda mackor och fina gamla hus. Sen har dom ett riktigt slitet universitet och Franska idrottspsykologiger gillar rubgy och gymnastik!"
Ja, av den korta och konsisa hälsningen får vi anta att det lilla svinet har det bra där borta och fullt upp att dricka rödvin eller annat skoj! Själv ska jag tillbringa dryga veckan i Stockholm nu, det blir ju skoj det med! ;P

No comments: