Monday, February 15, 2010

Lite tid som gått






Har den senaste tiden bland annat varit ute på landet och pulsat runt i snön. Jag och Mickan gav oss ut på isen i den strålande solen och Enya följde glatt med...
Väl hemma från landet har vi varit på 25-års kalas men också kalasat kring "Alla hjärtans dag"... gåradagens mysigheter bestod av först en sushi -lunch på söder och därefter gick vi på lägenhetsvisning för en 2a på Swedenborgsgatan. Jag skulle väldigt gärna vilja bo någonstans där, men den lägenheten kändes inte helt rätt och just nu är inte heller helt rätt tid för att flytta. Sedan begav vi oss in till Gamla Stan för en trerättersmiddag på Stortorgskällarn. Det var sjukt gott med löjromstoast som förrätt, oxfilé med rödvinssås och potatisgratäng som varmrätt och chokladfondant som efterrätt... toppades av med en god flaska rött, allt väldigt perfekt! Sedan promenerade vi in till stan och gick på bio och såg "Valentines Day" (mitt val faktiskt).
Så just nu trivs jag faktiskt riktigt bra med livet - och har på Mickans initiativ möblerat om min lägenhet, vilket jag också är sjukt nöjd med... massa bra! :-)

No comments: