Thursday, February 5, 2009

Trevligt


Äntligen något kul som händer... Eller kul å kul vet jag inte, men hade fått hem två böcker idag. Den ena en skolbok som väl är lagom kul... Men den andra har jag sett fram emot, "Den nya världsfotbollen" av Erik Niva (ni som läser Aftonbladets sportsidor borde veta vem det är å jag gillar det han skriver hårt), det var riktigt kul att jag fick den! Dessutom hade adlibris kastat med någon typ av värdecheck på 100 spänn så att dom ska tjäna mer pengar på mig, jag tackar och tar emot! Men jag lär knappast hinna läsa nu ändå, har massa plugg till imorn! Å att bero på plugg så körde det sig med det där företaget, så nu är det bara ut och plöja efter intresserade andra företag - men men men men, allt hade kunnat vara värre... ;) Tror föresten jag glömt berätta att jag har en FET spricka i mobileo efter helgens bravader, där av rimmet i föregående inlägg...

No comments: