Thursday, February 26, 2009

Ojsan...

...märkte precis att jag inte skrivit sen i lördags! Vet inte om det finns så mycket att säga heller, har mest lediga dagar nu då det inte händer så mycket. I skolan lite projektarbeta, men inte mycket ändå. Igår blev det två öl i alla fall och kolla fotboll på Mårtenssons, vilket var en riktig njutning! Förrhoppningsvis får jag lite stockholmsbesök till helgen vilket blir kul! Annars funderar jag på om jag ska ta en sväng upp till Gbg för någon dag eller två snart så inte tristessen dödar mig. Framför allt en dag som denna då det mest regnar och blåser hårt ute! Annat var det här om dagen när det var riktigt vårväder och jag var ute i solen nästan hela dagen... har köpt ett våffeljärn nu också, så nu väntar vi in det bra vädret så blir det våfflor på balkongen :p Typ detta väder från i förrgår vill jag ha!!!






No comments: