Saturday, February 14, 2009

Lite vårkänslor!

Ligger i fåtöljen med solen värmandes genom det öppna fönstret... lever ett nice liv, med lite Jack Johnson, Matt Costa och Jason Mraz strömmandes ur högtalarna undrar man om livet kan bli mycket bättre!? Möjligen skulle jag kunna gå ut och såga ner den där feta tallen på tomten som emellanåt får solen att försvinna mellan sina grenar, barr och kottar! Men med respekt för duvorna som bor högst upp i trädets topp låter jag nog bli!






Angående gårdagen så var den RIKTIGT kul (får tacka Mr. Fridh för det)! Även om Gnaget torska så var atmosfären på Malmö Arena magisk! Rekomenderas!


Men jag var tvungen att dra mig hemåt direkt efter matchen för jag drabbades av en riktigt ohygglig huvudvärk, varför vet jag inte.... Men nya tag idag, en kall öl i handen och allt känns jävligt bra igen!

No comments: