Saturday, October 25, 2008

Soft, chill och det goda livet


Hittade en bra stream på united-matchen, så det är soff-häng och kurering inför kvällen som gäller nu! Skönt att få stilla min fotbollsabstinens lite, fotboll är ju verkligen livet! Ikväll är det (25+25) 50-års fest som gäller, lär bli bra drag! Vill passa på att dra en liten dikt från Björn Gustafsson som är jävligt rolig...
"Bästa busstrafiken här på Swe, ni är alla en människoras av sämsta kvalité... En stackars pojke i tårar i sin brors gamla kläder, lämnad att dö i vårt iskalla väder... Som ni glatt ger en böter med ert självbelåtna flin, 800 spänn era jävla svin... Kontrollanter och lapplisor jag hoppas ni försvinner, bakom era ryggar vajjar handens längsta finger... Ert jobb är så trist så att tiden står stilla, hoppas lönen är kass och att frun luktar illa... Man mår illa å får kvälningar av att ser på stan, jag hoppas ni får magsjuka och fula barn... Ni ska pissa i motvind och stryk ska ni ha, jag hoppas ni inte får någon tårta på er födelseda... Ni är värdelösa kreatur som är svårt å hata mer, barnen i Afrika tycker synd om er... Ingen tycker om er inte ens era föräldrar, må västravik brinna i helvetets eldar!"
Osagt om vad jag tycker om Swebus, men visst skulle jag kunna tänka mig plita ner något liknande om SJ!

No comments: