Tuesday, October 28, 2008

I put my hope to karma...


Inte helt oväntat så lades utredningen mot mannen som i våras nästan kostade mig tre framtänder ned! Men någonstans får man väl anta att det någon gång goes the other way around och samma människor som beter sig som idioter också får samma behandling - I trust in karma! I övrigt en bra dag (bortsett från en förkylning som vägrar släppa!), har klippt mig idag (gratis också - tack till min jättesnälla vän), sen har jag varit inne i stan en sväng å köpt ett par schysta tiger-jeans för halva priset (tack åter igen samma person som tog med mig in dit) - så känner mig ändå nöjd med dagen! Förvånade för övrigt mig själv idag med att göra en kycklingpaj, vilket jag aldrig prövat förr, blev riktigt gott, it's a definitive keeper! :-P

No comments: