Tuesday, October 7, 2008

Mycket gjort, mycket kvar... Långtidskurering!


Det är väl mest dagen som helhet det hunnit bli en hel del gjort... Varit i skolan å haft lektion, satt kvar lite efter också, men mådde så sjukt dåligt så var tyvärr inte så delaktig i vad vi diskuterade... Kände mest eftersvettningarna från en hård helg plåga mig! Usch! Men efter det började det ljusna, kom ut i friska luften och solen - däremot med den där jävla bakisklumpen i halsen kvar :( Men drog iväg å lirade fotboll med några snubbar och det gjorde mig mycket piggare! Så pigg att när jag kom hem så passa jag på att laga cyklar, två stycken hann jag med innan mörkret kom. Känner mig rätt duktig :-P Nu ska jag käka middag sen försöka plugga lite å hoppas att den här lång-tids-bakfyllan släpper helt snart! Tjo!

No comments: