Monday, December 8, 2008

Hahahaha!


Okej! 3 roliga saker som hänt för tillfället... Lördag kväll, blir karatefull och lyckas bland annat supa bort min cykel (som jag dock hittar dagen efter), av ren olyckshändelse ge en tjej i klassen några fina blåmärken samt sno en julgran å släpa hem till en annan tjej i klassen... Till söndagen där jag var otroligt seg, men Micke lyckades i alla fall roa mig med att prutta med ryggen - en talang han besitter riktigt bra (kolla filmklippet)... Och till idag, det som fick mig att skratta så högt att jag började gråta. Satt på biblioteket med en kille i klassen å började kolla lite youtubeklipp - å lyckades på något vis komma till ett klipp med titeln "fäbodjäntan"... Jag tvekar inte utan trycker till direkt - varpå det alldeles för högt i ett alldeles för tyst bibliotek med alldeles för mycket folk omkring strömmar ut orden "Din fitta var alldeles blöt efter hornets musik"... Hahaha, höll på att DÖ! Skrattar fortfarande med tanken på det!
EFTERREDIGERING: Glömde enligt någon läsare utelämna en lustig detalj från i lördags... nämligen att jag blev hindrad från att klättra igenom tunnan som granförsäljarna stoppar granen genom när de ska "plombera" den så att säga... detta var förstås lite av en "icke-händelse", men hade varit väldigt kul om jag genomfört, men vi sparar det projektet till någon annan helg!

2 comments:

Anonymous said...

Äntligen kan man kommenter så man kan hacka lite på dig...

Sparv said...

Aaaa, försökt få skiten att funka ett tag - astråkigt å inte ha folk som hackar på en, blir så ensamt annars!