Tuesday, December 16, 2008

DET SKAKAR! Ahhhhahahaha!


Faktiskt lite skoj med jordbävning, för man fattar verkligen INGENTING! Vaknar imorse av att sängen skakar och blir jävligt osäker på vad som händer, min första tanke är ändå jordbävning... Men trots allt somnar jag ändå snabbt om å tänker att jag får väl läsa om det på aftonbladet om det mot all förmodan skulle varit ett skalv... Men när jag vaknar har jag totalt glömt bort det :-P Haha, påminns inte om det förrän i skolan där alla pratar om det, skoj skoj! I övrigt har jag börjat repa mig efter en hård helg - en helg som igår självfallet resulterade i en fin måndagsdikt till mina vänner... "Denna helg handlar mest om fylla - men två personer jag ändå vill hylla. Den ene Emelie den andre Aniara - båda två lika underbara! Två så väldigt fina vänner - två som jag är väldigt glad att jag känner! Två vänner som gör mig väldigt gla' - hoppas din helg var lika bra!" Ja, jag hoppas alla som läser detta hade en trevlig helg! Och jag hoppas ni alla får en fortsatt trevlig vecka, snart "jullov" ;)

1 comment:

Anonymous said...

haha jag hittade dig!

eller nja, Louise gjorde det, men jag tjuvkikade