Tuesday, November 25, 2008

Vardag igen


Sitter på tåget och glor på film - har varit i skolan och fått betyg på ett slutarbete... blev bara g+ på grund av att jag glömde nämna en liten detalj - hmmm, jaja, förhoppningsvis kan jag pressa upp det till ett vg genom att vara flitigare till nästa arbete! Lyckades efter det släpa mig in i gymmet en snabbis, vilket får ses som en bedrift efter 2 veckor i soffan! Och nu tillbaka i samma soffa :) Angående gårdagen hände det knappast så mycket, satt å pluggade massa bara... har för övrigt startat en liten måndagstradition med en dikt till min vän Mikael varje morgon... Minns inte riktigt förra veckans, men gårdagens gick så här: "Helgen kom och Rögle vann - jag drack rom och minnet försvann... Nu är det måndag och verklighet igen - tack för en trevlig helg min vän! Peace!" Tänkte så länge mina måndagsdikter hålls barnvänliga så lägger jag nog upp dom här också ;)

No comments: