Saturday, November 1, 2008

Alkoholfri lördag - sug på den!


Ligger å kollar Everton-Fulham på datorn, en riktig pungmatch, men alltid något... andra gången nu som jag får se Everton, imponeras fan för 2 matchen i rad av Phil Neville, tror inte många håller med men tycker fan han är bättre än bror Gary (vilket han verkligen inte var i unga dagar i man utd) - sen har Everton en jävligt skön snubbe i Feillini... annars får man väl mest hoppas på att gamle skolkamraten Stoor blir inbytt... I övrigt en jävligt märklig dag, jag vet inte hur jag ska känna, hände mycket dumma saker igår som ångras idag! Men jag hoppas allt reder sig... Idag är det i alla fall nykter dag, plugga å sånt där seriöst grejs som gäller! Först ska jag dock in till stan en sväng å kolla Modo-Rögle, spännande match - lite mirakel om Rögle klarar den känner jag... men det har ju hänt förr ;)

No comments: