Monday, October 12, 2009

Pigg och stel

En måndag igen- och jag är faktiskt relativt pigg! Men fy fan vad vaderna kändes som betongblock när jag gick upp ur sängen igår, det kändes att man sprungit lite igår... bättre nu dock!

Blev ingen "efter-bild" på brorsan och mig igår, vi var väl alldeles för trötta för att orka engagera oss i något sånt... Sluttiderna för oss blev i alla fall okej, jag var svidande nära att komma under 49 minuter och hamnade på 49,04 brorsan kom inte långt där efter och hamnade på 49,17. Inte alls dåligt egentligen med tanke på hur dåligt tränad man ändå är (plus 3x50 cl öl å en halv flaska rött kvällen innan) och målet var ju under 50 minuter.

1 comment:

Niklas said...

Åhå, mina trakter med andra ord! Jag stod faktiskt och spanade lite längs spåret, men jag måste ha missat Sparvarna. Mitt rekord (från 2006) är för övrigt 48,26.