Thursday, August 13, 2009

Skåne Vadå Vadå Vadå?! Stockholm Hallå Hallå!!

Jag lämnar ett litet kapitel och ett underbart år bakom mig... Jag lämnar Skåne och västkusten med delade känslor. Jag kommer sakna allt här nere - Ängelholm, Halmstad och framför allt vänner!

Men samtidigt så känns det också rätt att flytta tillbaka till Stockholm just nu. Allting är liksom tajmat för det. Som det är just nu har jag min lägenhet att flytta in i på nytt, troligen ett nytt jobb att ha vid sidan av studier och troligen en riktigt rolig praktikplats att se fram emot! Allt är liksom upplagt för det! Dessutom vantrivdes jag för första gången på länge inte i Stockholm under de senaste veckorna jag tillbringat där, kan det vara sommaren eller kan det vara hemlängtan?

Nåja, nu är jag nere i Ängelholm och packar ihop mina saker och tar mig en sista helg med skoj och annat här och i Halmstad! Adjö västkusten - Hallå Stockholm!

1 comment:

sofie said...

lämnar ängelholm? vår egna 08a!!
hoppas banne mig du kommer och hälsar på:)