Monday, July 27, 2009

Summerar en mysko helg från AIK-borgen


Nästan så jag säger äntligen måndag och en minst sagt märklig helg över och äntligen Råsunda och AIK-GAIS

Helgen var i alla fall lite konstig... På fredag var det utgång på söder på Metro... Jag hade riktigt kul fram tills jag blev anklagad för något jag inte gjort och även tvungen att erkänna och be om ursäkt till samma sak för att det inte skulle bli bråk, mycket konstigt och olustigt!
På lördag höll jag mig nykter och var chaufför men gick ändå på fest... Vet inte riktigt vad som hände eller vad som pågick men jag blev i alla fall lite lätt påhoppad av människor som uppenbarligen inte tyckte om mig, eller snarare att jag hade sällskap dit med fel person... Precis lika konstigt och ännu mer olustigt än dagen innan!

Med andra ord än rätt skum och halvusel helg... Vi hoppas att Gnaget vinner idag så känns saker och ting jävligt mycket bättre! :-D

No comments: